måndag 3 januari 2011

såå kommer ALLLA Känslorna på en o samma gåååång!

Det nya året började som skiiit,,,
Min sambo som har problem med alkoholen NÄR han dricker,,så ställde han till en scen när jag sa åt honom att InTE Hälla i sej!
Det slutade med att jag sl'ängde ut honom men han återkom o sov ruset av sej,,dan efter trodde jag att han skulle be om förlåtelse,,Meeen Icke!!!

Han kommer att flytta så fort som möjligt nu för jag ORKAR ej med detta Längre..få skit för att han INTE FÅR Dricka,,När han FÅR Göra det OM HAN Kan Hantera det! Vilket han INTE KAN!!!

så idag känner jag att ALLTING Kommer!

Känner mej LEDSEN

ARG
SÅRAD

Meen Ändå Lättad
Dels för att jag nu tagit ett beslut och att det kommer att lösa sej så att jag får Leva ett NORMALT Liv igen!Med Någon som VÄNTAR Tålmodigt och kärleksfullt på mej!
Och GLAAD
För att Något Positivt och underbart kommer att ske om någon månad!

Så jag känner att mitt dåliga mående

som rusar runt i min kropp nu..Kommer att avta o lätta upp så småningom!
Och det är nåt jag VERKLIGEn ser fram Emot!

nu ska jag återgå till min Möss stickning

Mössa nr3 blev klar igår

Det är en Åre mössa i barnstorlek Färg Ceris!
så här ser dom övriga Mössorna ut som e Beställd och levererade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar