torsdag 12 mars 2009

Fortsättning på föregående inlägg











Jo jag fick besök så jag hann ej skriva färdigt förra inlägget helt..Men beträffande vikten,eller kroppen som är ett minne blott...Nu tänker ni kanske men det går ju faktiskt att ta i tur med den jo visst gör det,,men kanske inte orken finns just nu eller viljan eller tiden...




Det är ju så mycket måsten i dagens samhälle så därför tror jag att många kommer efter med att tänka på vad man stoppar i sej och sen att bli av med allt går ju knappast lika fort som att gå upp i vikt...Många med mej lider av att just nu till våren när alla Kataloger rasar in i våra brevlådor..sitta o kolla på Trådsmala modeller som visar upp årets trend i tex badmodet...




och blir ännu mer deppiga för man vet att hur gärna jag än vill kunna komma i den baddräkten eller bikinin eller toppen...så kommer inte jag att se så där läcker o snygg ut..








så därför mina vänner tjock som smal skämtar jag istället till det för att man ska kunna känna att du duger som du är,,,och en dag kommer du nog åter att komma i det du drömt om ska du se...kanske inte storlek small då men iallafall någorlunda i närheten av det..








så här kommer lite fler Tjockisbilder och tankar kring min vikt...samt vilken baddräkt jag skulle vilja ha och som skulle suttit som en smäck för sisådär kanske 15år sedan....Men idag skulle jag nog snarare känna mej och se ut som en kassler i den,hahahaha.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar