onsdag 11 mars 2009

Ett inlägg ifrån Dino



Ett inlägg ifrån Dino
Länk - Kommenteraav Lisa den 11 mars 2009 kl 23:09




Måste bara skriva ett sista inlägg här innan Matte o jag o Tulan går o lägger oss igen..Många kvällar i veckan när Jag o Tulan nästan somna för natten (tror man)så ringer Lill-husse och ska bli hämtad vid resecentrum..

Dom förbaskade bussarna har ju inget samspel alls nää då ska han stå där o vänta i 45minuter..och det förstår ju tillockmed jag att han inte vill i den här kylan...Men då väcker matte mej o säger glatt kom nu Dino pino(ja hon kallar mej ofta så och Pino ska jag ändra till Pina)för det är det att kasta sej ut mitt i halvnatten in i en ISKALL bil och iv'äg....Egentligen ska jag ju inte klaga för matte bär oftast mej o jag slipper gå ner nån längre stund innan hon lyfter upp mej igen och jag får ju sitta i hennes knä när det blir såna där snabba utryckningar..och tur är väl det..Men iallafall...

Men nu ikväll så var matte rätt taskig tycker jag fast lite kul var det väl..hon släppte ner mej när vi klivit ur bilen och menade att jag skulle gå ifrån parkeringen och in..Hemska människa Husse sa faktiskt innan vi åkte att nu var det minusgrader igen...Men men hon får väl skylla sej själv då om jag drar på mej en förkylning också på köpet..så jag överraskade henne rejält jagSPRANG IN ojojojo vad hon skrattade åt mej,,,och vet ni vad hon sa hahaa då vet jag att man kan ha dej helt lös också och att du kan springa när du vill...så taskit va...(Jag ska nog ta o ringa Primaporskan iallafall o berätta hur dom gör emot mej här,,,För jag tyckte att det var varmare i Karlholm än i den här hålan)

Kram o Natti natti ifrån Dino...Kolla hur skönt o gosit varmt tulan o jag hade det innan den där ungslyngeln till Lill-husse ringde o förstörde..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar